„Járt utat járatlanra ne cserélj!”, tartja a közmondás, amiben gyakran kétségtelenül igaza is van, hiszen sokszor nem érdemes a jól bevált szokásokon, módszereken változtatni. Bár időről időre a marketing területén is megjelennek vadonatúj ötletek, trendek, mégis sokszor a hagyományos bögre emblémázás bizonyul a legmegfelelőbb választásnak különböző termékek vagy cégek népszerűsítésére.
Ma már azonban ez is többféleképpen és különböző módszerekkel kivitelezhető, ezért a hagyományos bögre emblémázás is mindig új köntösben tud megjelenni, folyamatosan időtálló tud maradni.
Ilyen újítás többek között a 3D technológia alkalmazása, vagy a nem kerámiából, hanem például rizshéjból készített változatok bevezetése, de a termosz, vagy az írható felületű bögrék is nagy népszerűségnek örvendenek.
Tehát az eredeti elképzelés alakítható, fejleszthető, új ötletekkel lehet előrukkolni, de a hagyományos bögre emblémázás mégis hatékony marketingeszköz marad, hiszen a mindennapi használati tárgyakból válhatnak a legjobb reklámajándékok.